Aktualności

mBOK Enea nie przyjedzie już do Obornik

mBOK Enea nie przyjedzie już do Obornik

Z dniem 01.01.2026 r. Enea zakończy realizację projektu Mobilnego Biura Obsługi Klienta (mBOK) w Obornikach.

Jak informuje Enea – Decyzja ta wynika z przeprowadzonej analizy projektu pilotażowego mBOK, która wykazała malejące zainteresowanie tą formą obsługi. Jednocześnie zauważalny jest dynamiczny wzrost liczby klientów korzystających z nowoczesnych kanałów kontaktu – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), strony internetowej oraz infolinii.

Zakończenie projektu mBOK jest naturalnym krokiem w kierunku dalszego rozwoju tych form obsługi. Enea koncentruje się obecnie na zapewnieniu klientom jeszcze większej dostępności usług oraz wygody korzystania ze zdalnych form komunikacji. Klienci mogą również korzystać z dostępnej sieci stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enei zlokalizowanych w całym regionie, gdzie nasi konsultanci służą pomocą w każdej sprawie związanej z energią elektryczną.

Jednocześnie zapewniamy, że klienci z Państwa gmin i powiatów nadal mają pełen dostęp do usług Enei. Nasi konsultanci są dostępni telefonicznie, przez eBOK i formularze kontaktowe na stronie internetowej, a planowane jest wdrożenie kolejnych nowoczesnych rozwiązań ułatwiających obsługę klientów.