Aktualności

Poczta Polska wprowadza zmiany w obsłudze klientów

Poczta Polska wprowadza zmiany w obsłudze klientów

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego zmiany w świadczeniu usług wprowadza także Poczta Polska. Będą one obowiązywać od poniedziałku, 16 marca.

Poczta Polska wstrzymuje przyjęcia przesyłek do innych krajów. Dodatkowo godziny otwarcia placówek w dni robocze zostaną skrócone do 6 godzin. Przy punkcie obsługi klienta będzie mogła znajdować się tylko jedna osoba.

Dla seniorów istotnym komunikatem może być to, że Poczta Polska nie zmienia zasad wypłaty przekazów rentowo – emerytalnych. Dla osób objętych kwarantanną, a pobierających te świadczenia zostaną wdrożone szczególne procedury, Spółka jest w kontakcie z regionalnymi inspektorami sanitarnymi.

Szczegółowe informacje na: www.poczta-polska.pl

 

UP Oborniki ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 30
tel.: 887-851-475, 887-852-951

dni i godziny pracy:
dni robocze: Pon.: 08:00-14:00 Wt.: 08:00-14:00 Śr.: 08:00-14:00 Czw.: 08:00-14:00 Pt.: 14:00-20:00
soboty: placówka nieczynna
niedziele i święta: placówka nieczynna

UP Oborniki ul. Szarych Szeregów 6
tel.: 887-853-215 tel.: 887-851-475, 887-852-951

dni i godziny pracy:
dni robocze: Pon.: 08:00-14:00 Wt.: 08:00-14:00 Śr.: 08:00-14:00 Czw.: 08:00-14:00 Pt.: 14:00-20:00
soboty: placówka nieczynna
niedziele i święta: placówka nieczynna