
27.09.2021
Sesja Rady Miejskiej już w najbliższą środę
29 września o godz. 9.00 odbędzie się kolejna XXXVII (37) sesja Rady Miejskiej w Obornikach w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Obornikach. Sesja tradycyjnie już transmitowana będzie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów z XXXIV, XXXV (nadzwyczajnej) i XXXVI sesji Rady Miejskiej w Obornikach.
- Sprawozdanie Burmistrza Obornik z prac w okresie między sesjami.
- Sprawozdania komisji z prac w okresie między sesjami.
- Zapytania do przewodniczących komisji w zakresie dotyczącym przedstawionych sprawozdań.
- Zapytania radnych do przedstawicieli Zarządu i Rady Powiatu Obornickiego oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, instytucji kultury i prezesów spółek.
- Zapytania sołtysów.
- Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2021 roku (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Oborniki na rok 2021 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Oborniki na lata 2021-2041 (osoba referująca: Skarbnik Gminy Oborniki p. Joanna Gzyl).
- Podjęcie uchwały w sprawie niedochodzenia należności z tytułu rekompensaty, o której mowa w art. 10 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (osoba referująca: Kierownik Referatu Księgowości Podatków i Opłat oraz Egzekucji p. Agnieszka Gonera-Meinert).
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktycznych szczepień przeciwko grypie sezonowej dla mieszkańców gminy Oborniki w wieku od 65 roku życia na lata 2021-2023” (osoba referująca: Inspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym p. Błażej Matczuk).
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (osoba referująca: Kierownik Biura Pozyskiwania Funduszy p. Beata Nowak).
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działki oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 1451/4 położonej w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ulicy Chłopskiej w miejscowości Oborniki, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Planowania Przestrzennego p. Lidia Kizior-Pietrzak).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Kowanówko, gmina Oborniki (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rożnowo, gmina Oborniki (Boczna; osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rożnowo, gmina Oborniki (Czereśniowa; osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rożnowo, gmina Oborniki (Krańcowa; osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości położonej w Obornikach stanowiącej własność Gminy Oborniki oraz zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas określony dłuższy niż 3 lata (osoba referująca: Kierownik Wydziału Geodezji i Mienia Komunalnego p. Katarzyna Bach-Rydzewska).
- Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady Miejskiej.
- Informacje o zgłaszanych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
- Wolne głosy i wnioski.
- Zamknięcie sesji.